Зміна керівника юридичної особи | Legalaid

Зміна керівника юридичної особи

Зміна директора

Звільнення керівника підприємства не достатньо оформити згідно трудового законодавства. Відомості про керівника знаходяться в Єдиному державну реєстрі (ЄДР), податковій та в інших державних органах. Адже, це особа, яка зазвичай має право діяти від імені юридичної особи без додатково уповноважуючи документів. Тому, дуже важливо, відразу після фактичного звільнення директора невідкладно провести зміни до ЄДР. Такий обов’язок покладений і Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців»: в разі зміни відомостей про  зміну керівника юридичної особи уповноважена ним особа (це може бути і новопризначений директор) зобов’язана подати державному реєстратору за місцезнаходженням реєстраційної справи юридичної особи заповнену реєстраційну картку про внесення змін до відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі.

Окрім ЄДР, зміна керівника потребує звернення до органів статистики, а також в податкову для отримання нової довідки за формою 4-ОПП. Після цього, якщо юридична особа має відкриті рахунки у банку і попередній директор мав право управління ними, то необхідно ще і внести дані про нового керівника в банк.

Для підготування документів щодо зміни керівника необхідні дані та документи про підприємство:

1. Відсканована копія паспорта та ідентифікаційного старого директора;

2. Відсканована копія паспортата ідентифікаційного новопризначеного директора;

3. Відомості про засновників товариства: відсканована копія останньої редакції Статуту.

На основі цих даних ми готуємо проекти наступних документів для зміни керівника:

1. Протокол загальних зборів учасників про звільнення старого директора і призначення нового;

2. Довіреність від підприємства на юристів-представників;

3. Наказ про призначення нового директора;

4. Реєстраційну картку до державного реєстратора;

5. Заповнену картку зі зразками підписів для банку.

Після цього ми надсилаємо Вам проекти документів із інструкціями щодо їх підписання та кількості необхідних копій. Потім Ви надсилаєте підписані вищезгадані документи, а також додатково оригінали*:

1. Свідоцтва про державну реєстрацію,

2. Довідки статистики;

3. довідки за формою 4-ОПП;

4. Остання редакція Статуту;

5. Наказ про звільнення минулого директора.

Зміна директора у банку

*Банки приватні установи і можуть вимагати різний обсяг документів. Є встановлений перелік інструкцією НБУ, але посилаючись на ідентифікацію клієнта обсяг може бути змінено. Ми завжди повідомляємо клієнта про повний обсяг документів, які вимагає банк, але інколи необхідно надати додаткові документи.

Час виконання всього обсягу послуг щодо зміни керівника – орієнтовно 2-3 тижні, але може змінюватися.

Отож, не варто боятися зміни керівника юридичної особи.

Зміна керівника у м. Львів; у випадках утруднень Вашого звільнення як минулого керівника; а також надання послуг щодо внесення змін до ЄДР у м. Львів звертайтеся:

Тарас Бачинський,

Контакти:

Київстар (097) 218 42 75;

UMC 050 431 70 84

Вас також зацікавить:

comments powered by HyperComments