Найпоширенішою причиною відкриття рахунку в банку іноземцем – це купівля нерухомості або відкриття бізнесу в Україні, хоча причини можуть бути різноманітними.
З чого необхідно розпочати?
Процедура відкриття рахунку в банку для іноземця починається з того, що необхідно обрати банк державний або приватний. Кожен з них має свої переваги та недоліки.
Який вид рахунку обрати іноземцю?
Далі необхідно точно обрати, вид рахунку який потрібен:
- картковий – можна здійснювати операції як в банкоматі, так й у банку
- поточний – операції здійснюються у банку;
- депозитний – операції не здійснюються до кінця терміну дії договору між Клієнтом і банком.
- інвестиційний – всі операції, які можуть стосуватися інвестиційної діяльності. Наприклад, щоб викупити частку статутного капіталу українського підприємства, для початку гроші необхідно переказати на спеціальний інвестиційний рахунок.
Рахунок відкрити можна як в національній валюті України, так і в іноземній (найпоширенішими є долари США і євро).
Також читайте: Легалізація перебування іноземців в Україні на підставі працевлаштування.
Процедура підготовки необхідних документів
Даний етап необхідно врахувати особливо тим іноземних громадян, які не планують перебувати тривалий час в Україні (менше 10 днів).
Певні документи можна підготувати попередньо без участі клієнта. Для цього іноземець повинен оформити довіреність на право здійснення необхідних дій від його імені. За дорученням також можливо і відкрити рахунок без присутності іноземця, але не всі банки погоджуються на це.
Для того щоб відкрити банківський рахунок іноземцю необхідно мати наступні документи:
- Оригінал паспорта міжнародного зразка.
Необхідно звернути увагу на той факт, що перебування іноземця на території України має бути обов’язково законним. Законність перебування підтверджується наявністю візи в паспорті або в разі безвізового в’їзду на територію України, наявність відміток в’їзду – виїзду. Сумарна кількість днів перебування в Україні, у відповідність з відмітками в паспорті, не повинно перевищувати 90 днів в рік.
- Документ про інформацію щодо місця проживання або перебування іноземця в Україні.
Дану інформацію працівники банку можуть записати зі слів клієнта, але можуть і попросити будь-який документ для підтвердження. Наприклад, якщо іноземець зупинився в готелі, він може подати документ про оплату проживання в тому чи іншому готелі.
- Документ, що підтверджує походження готівкових коштів у іноземця.
Відкриття рахунку в банку – послуга платна. Для того щоб відкрити рахунок, банк може попросити сплатити щорічний внесок за обслуговування. Іноземець повинен мати документ, який підтверджує законність походження грошей, які він буде використовувати для оплати банківських послуг або для поповнення рахунку.
Переклад паспорта на українську мову
Хоча банки і не вимагають перекладу паспорта на українську мову, бажано мати переклад паспорта на українську мову до моменту відкриття рахунку. Пояснюється така необхідність тим, що транслітерація прізвища та імені особи повинна чітко відповідати всім іншим українським документам.
- Реєстраційний номер облікової картки платника податків у Державному реєстрі фізичних осіб-платників податків (ідентифікаційний номер фізичної особи).
Необхідно звернути увагу, що термін його виготовлення до 7-10 днів в податкових органах України. Тому, планувати перебування в Україні варто з урахуванням цього часу.
Також корисно: Реєстрація транспортного засобу громадянами іноземних країн.
Юристи Адвокатського Об’єднання «Бачинський та партнери» подбають про те, щоб ви швидко та без проблем змогли відкрити рахунок в банку. Ми вас належним чином вас проконсультуємо і відповімо на всі запитання.