Реєстрація ТМ для ІТ компаній та ІТ спеціалістів

На ринку інформаційних технологій торгівельна марка займає важливе місце серед засобів впізнаваності та реклами ІТ бізнесу. Недарма основною функцією знаків для товарів і послуг є саме дистинктивна функція, яка допомагає відрізнити ту або іншу послугу чи товар від подібних, чи аналогічних.

Торгівельною маркою може бути будь-яке позначення або будь-яка комбінація позначень. Такими позначеннями можуть бути, зокрема, слова, у тому числі власні імена, літери, цифри, зображувальні елементи, кольори, форма товарів або їх пакування, звуки, за умови що такі позначення придатні для відрізнення товарів або послуг одних осіб від товарів або послуг інших осіб.

Реєстрація торгової марки для ІТ компаній

Як показує практика, усі ІТ компанії здійснюють свою діяльність під певною торгівельною маркою. Однак, слід пам’ятати, щоб законно використовувати торгівельну марку, потрібно її зареєструвати. Процедура реєстрації є досить тривалим і фінансово затратним процесом, а тому, щоб така процедура пройшла належним чином, ми можемо надати вам послуги з реєстрації торгівельної марки.

Реєстрація торгової марки для ІТ спеціалістів

ІТ спеціалісти, на відміну від ІТ компаній також мають можливість в реєстрації торгівельної марки, що іноді навіть є доцільнішим в силу того, що права на торгівельну марку належать конкретній фізичній особі, а не юридичній особі, корпоративні права за якою можуть належати великій кількості фізичних осіб, що не виключає в майбутньому виникнення спорів з приводу цього. Ми можемо надати правову допомогу в реєстрації торгівельної марки.

Процес реєстрації торгівельної марки для IT бізнесу

Процес реєстрації торгівельної марки є досить тривалим, однак, не варто забувати те, що зареєстрована торгівельна марка надає реальну можливість належного захисту прав та інтересів особи, якій належать права на такий знак.

Слід звернути увагу, що експертиза заявки на торгівельну марку складається з формальної та кваліфікаційної експертизи. Під час формальної експертизи встановлюється дата подання заявки, перевіряється сплачений збір за подання заявки, а також сама заявка перевіряється на відповідність вимог щодо її змісту, структури та форми. Під час кваліфікаційної експертизи здійснюється перевірка заявленого позначення на відповідність умовам надання правової охорони.

Після проходження вищезазначених експертиз, приймається рішення про реєстрацію такої торгівельної марки, здійснюється публікація про видачу свідоцтва, реєструється сама торгівельна марка та видається свідоцтво особі, якій належать права на такий знак для товарів і послуг.

Важливо також пам’ятати, що позначення може бути навіть тотожним до вже зареєстрованої торгівельної марки стосовно товарів і послуг, споріднених з наведеними у свідоцтві, за умови, якщо внаслідок такого використання це позначення і торгівельну марку не можна сплутати, зокрема, якщо не виникає асоціація такого позначення з торгівельною маркою.

Переваги реєстрації торгівельної марки в IT

Звісно, для будь-якої перспективної ІТ компанії важливим також є можливість виходу на міжнародний ринок, а тому актуальним також залишається реєстрація торгівельної марки в інших країнах. Саме для таких випадків передбачається можливість заявлення пріоритету на відповідну торгівельну марку, що дає можливість заявнику, ніби «забронювати» певне позначення на конкретний строк. Це має досить логічне та чітке пояснення — надання особі змоги оцінити результат використання вже зареєстрованої торгівельної марки в країні первинної реєстрації, а також неможливість інших суб’єктів «викрасти» таке позначення, зареєструвавши його в іншій країні.

Отже, торгівельна марка є невід’ємною частиною будь-якої маркетингової стратегії, обов’язковим елементом засобів індивідуалізації юридичної особи, і лише правильна реєстрація знака для товарів і послуг, а також розумний підхід до оцінки використання такого знака, дасть змогу не лише збільшити кількість клієнтів, але і популяризувати товари чи послуги компанії, яка діє під відповідним знаком.

Ми вам
зателефонуємо