Новий порядок отримання відомостей з Державного земельного кадастру

Сьогодні, 28 грудня 2015 року, Президентом було підписано Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг».
Відповідно до даного нормативно-правового акту, внесено зміни до Земельного кодексу, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та Закону України «Про Державний земельний кадастр».
Так, з 01 березня 2016 року, до повноважень виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належатиме, зокрема, надання відомостей з Державного земельного кадастру (далі – ДЗК). Право на здійснення відповідної діяльності матиме посадова особа, що пройде стажування строком до одного місяця та відповідатиме кваліфікаційним вимогам встановленим Законом України «Про Державний земельний кадастр».
Нововведенням є те, що також від тепер заяву про отримання відомостей з ДЗК можна буде подавати і в електронному форматі через Єдиний державний портал адміністративних послуг. Одночасно вказаними змінами визначено й розміри адміністративного збору, що буде справлятися за надання відомостей з ДЗК.