Зміни до Порядку реєстрації прав на нерухомість набрали чинності 6 вересня 2016 року.
Спрощено умови реєстрації, зокрема у випадку, якщо право власності на будівлю оформлюється одночасно з правами на землю, то такі дії можна зареєструвати за одною заявою.
На державного реєстратора та прирівняних до нього осіб (нотаріусів та ін.) покладено обовязок перевірки особи заявника на підставі стандартних документів – паспорта та інших посвідчень особи (дипломатичний, службовий паспорт, посвідка на проживання тощо).
Уся інформація про реєстрацію прав, як і раніше, існує виключно в електронній формі. Після оформлення прав на нерухоме майно реєстратор, на прохання заявника, може видати інформаційну картку у паперовій формі. Нагадаємо, що на такому витязі не ставляться жодні підписи і печатки.
Також передбачено можливість подавати документи для реєстрації у електронній формі, зокрема, таке право мають забудовники.
Крім того, внесено деякі коригуючі зміни до Порядку реєстрації статутів територіальних громад.