Коли створюється нове підприємство у його засновника чи засновників виникає цілком логічне питання: Чи потрібно підприємству вести податковий облік? І як це робити правильно?
Відповідаємо – так, потрібно і навіть необхідно.
Відповідно до норм Податкового кодексу України платники податків зобов’язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов’язаних з визначенням об’єктів оподаткування та/або податкових зобов’язань.
Яким же чином підприємство може вести податковий облік?
- Це може відбуватись наступними способами:
- штатним бухгалтером підприємства або шляхом створення бухгалтерського відділу;
- найм спеціаліста з бухгалтерського обліку або ведення обліку на аутсорсі;
- самостійне ведення бухгалтерського обліку, але ця форма організації бухгалтерського обліку не може застосовуватися на підприємствах, звітність яких повинна оприлюднюватися, та в бюджетних установах.
Наголошуємо, що потрібно приділяти особливу увагу формі ведення бухгалтерської документації, яка підлягає обов’язкової звітності. При цьому первинні документи можуть бути складені як у паперовій так і в електронній формі.
Наші послуги можуть полягати в наступному:
- Допомога з вибором організаційно-правової форми суб’єкта господарювання.
- Консультації щодо вибору оптимальної системи оподаткування.
- Аналіз ризиків діючої у суб’єкта господарювання системи оподаткування.
- Практична допомога у веденні податкового обліку.
Статті