Зміна керівника юридичної особи

Посада керівника (директора) – ключова посада на будь-якому підприємстві, адже, саме особа, яка займає таку посаду, зазвичай має право представляти інтереси підприємства і діяти від його імені без додаткових уповноважуючих документів.

Загальна інформація про керівника юридичної особи знаходиться в ЄДРПОУ, територіальних підрозділах Державної фіскальної служби (ДФС), банках, тощо. Відтак, дуже важливо не лише правильно оформити звільнення директора відповідно до вимог чинного трудового законодавства, але й, невідкладно провести всі необхідні реєстраційні дії пов’язані із його зміною.

Так, Закон «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців» від 15.05.2003 № 755-IV передбачено, що у випадку зміни керівника юридичної особи, відповідна уповноважена на це особа (в тому числі і новообраний директор) зобов’язана подати державному реєстратору заповнену реєстраційну карточку (Форма 4) про внесення змін до відомостей про юридичну особу, які містяться в ЄДР.
Згодом, після проведення реєстрації змін, якщо підприємство мало відкриті рахунки у банку, а попередній керівник мав право розпоряджатися цими рахунками, потрібно також обов’язково повідомити банк про зміну директора.

Документи на проведення реєстрації змін керівника

Для належної підготовки всього пакету документів на проведення реєстрації змін нашим спеціалістам необхідно подати:

  • Копія паспорта та ІПН попереднього директора;
  • Копія паспорта та ІПН новопризначеного директора;
  • Копія останньої редакції статуту, в якому містяться відомості про засновників.

На основі вищезгаданих документів ми готуємо проекти:

  • Протоколу загальних зборів учасників, яким учасники вирішують звільнити попереднього директора і призначити нового;
  • Довіреність від підприємства на юристів-представників;
  • Наказ про призначення нового директора;
  • Заповнюємо відповідну реєстраційну картку.

Підготувавши весь пакет документів, ми надсилаємо його Вам для ознайомлення  із чіткими інструкціями щодо підписання кожного із документів. Ознайомившись Ви надсилаєте нам підписані документи, які в подальшому подаються нашим спеціалістом державному реєстратору.

Після внесення змін до ЄДР у банк, де відкриті рахунки підприємства подаються нотаріально посвідчені картки із зразками підпису та печатки нового керівника (у двох примірниках); копії: Виписки з ЄДР, статуту, протоколу товариства, наказу про призначення директора, паспорта та ІПН нового директора. При цьому, хочемо зауважити, що банки можуть вимагати різний перелік документів, незважаючи на те, що  інструкцією НБУ встановлений такий перелік, але посилаючись на ідентифікацію клієнта обсяг документів конкретним банком може бути змінений. Ми завжди намагаємося заздалегідь повідомляти клієнта про чіткий перелік документів, які вимагає банк.

Час виконання всього обсягу послуг щодо зміни директора становить приблизно 1-2 тижні, хоча, безумовно, він може змінюватися.

Зміна керівника юридичної особи

Ми вам
зателефонуємо

Замовити дзвінок