З 14 липня 2021 в Україні діє Закон №1349-IX «Про захист прав споживачів при врегулюванні простроченої заборгованості» – «антиколекторський закон»
Закон вводить для колекторських компаній і їх співробітників ряд заборон, за порушення яких компанія понесе відповідальність. Зокрема, колекторам суворо забороняється:
- взаємодія з боржником з 20:00 до 09:00 в будь-який день і у святкові, вихідні або неробочі дні – повністю. Заборонені, в тому числі дзвінки, зустрічі, повідомлення та інші форми взаємодії;
- застосовувати автодозвон понад 30 хвилин на добу;
- взаємодіяти з боржником понад два рази на добу;
- заборонено передавати інформацію про борг боржника і його особисті дані третім особам,
- заборона вимагати від родичів і знайомих взяти на себе борг, здійснювати дзвінки роботодавцям і сусідам.
- заборона дзвонити контактній особі, яка заборонила колекторам і представникам кредитора з собою спілкуватися;
- вводити боржника в оману щодо розміру заборгованості та наслідків невиконання зобов’язань;
- погрожувати боржнику, шантажувати його, залякувати, шкодити майну або діловій репутації;
- приховувати номер телефону або адресу, з якої здійснюється дзвінок або відправляється повідомлення;
СПІЛКУВАННЯ З КРЕДИТНИМИ УСТАНОВАМИ, КОЛЕКТОРАМИ
Колектори, банківські установи, завжди будуть намагатися добровільно врегулювати питання погашення простроченої заборгованості.
Зазвичай, це 4 етапи:
– Не хочуть слухати від позичальника ніяких виправдань, причин несплати та аргументів. Реструктуризації у них не має! Є лише обов’язок у боржника розрахуватись з кредитором.
– У Вас є родичі, знайомі та друзі. Зрештою, кредит можна сплачувати частинами, оформивши позику в іншій фінансовій компанії. Позичте гроші де завгодно!
– Віддавайте останнє! Інакше – звернемося в поліцію та прокуратору із заявою щодо ознак шахрайства, , заблокуємо соціальні виплати, позбавимо субсидії, заборонимо виїзд за кордон – це так званий «телефонна тероризація боржника».
– Подамо позовну заяву до суду, заберемо все Ваше майно і залишимо Вас на вулиці!
Дзвінок колекторів чи фінансової установи свідчить про те, що боржнику необхідно звернутися до юриста/адвоката для захисту своїх прав та інтересів.
ЧИ ПОТРІБНА ДОПОМОГА У СПІЛКУВАННІ З КОЛЕКТОРАМИ
Адвокат візьме на себе представлення інтересів клієнта перед кредитором. Юристи та адвокати Адвокатського об’єднання «Бачинський та партнери» зможуть знайти індивідуальний підхід до вирішення конкретної проблеми, мінімізуючи всі ризики та заощадивши гроші споживачу.
При вирішенні проблеми клієнта, адвокати АО «Бачинський та партнери» можуть домовитися з фінансовою установою про:
- зміну нарахування відсотків за використання кредиту
- надання кредитних канікул
- продовження терміну користування кредитом
- отримання відстрочки для виплати основної суми боргу по кредиту
- зміну валюти для виплат за кредитом
- списання штрафних санкцій за прострочення виплат за кредитними зобов’язаннями.
Надається необхідна допомога клієнту розібратися з усіма складнощами кредитних зобов’язані – відстрочення виплат, списання боргу, зменшити штрафів. Адвокат допоможе зменшити кредитні зобов’язання клієнта, клієнт зможете отримати додатковий час на повернення кредитних коштів, позбутися тяжкості штрафних відсотків.
ДО КОГО ЗВЕРНУТИСЬ ЗА ДОПОМОГОЮ
Адвокати Адвокатського об’єднання «Бачинський та партнери», у разі необхідності, при залученні інших фахівців у галузі права, зустрічається з клієнтом у зручний для клієнта час, вислуховує проблему клієнта, вивчає документи, надані клієнтом, також вивчає отриману інформацію від Мікрофінансових організаціях, колекторських організацій, банківських установ, та в подальшому, адвокат надає правову оцінку та шляхи вирішення проблеми клієнта