Усунення помилок у відображенні даних військовозобов’язаних у Оберіг та Резерв+

Деякі заброньовані люди мають на руках документи, але не встановлюють додаток Резерв+. Інформація з Оберіга перевіряється в першу чергу, тому помилки треба відслідковувати та виправляти відразу.

Резерв+ для допомоги

Застосунок Міністерства оборони України Резерв+ значно полегшує процес виправлення помилок. На офіційній сторінці застосунку міститься необхідна інформація, тому можна підкреслити головне. Вже у 2025 році військовозобов’язані мають можливість перейти в особистий кабінет та переглянуті наявні дані.

 

Випадки для виправлення:

  • Військовослужбовець значиться як військовозобов’язаний;
  • Даних військовозобов’язаного не знайдено;
  • У застосунку оформлюється заявка онлайн для виправлення даних;
  • Не вірно вказано дані у Резерв+.

Більшість військовозобов’язаних у 2025 році вже оновили персональні дані, тому використовують застосунок для перевірки інформації під час зупинок представниками ТЦК чи поліції. Головне, щоб інформація відображалася коректно та відповідала дійсності.

Головні пункти стосуються бронювання, відстрочки, дати проходження ВЛК, перебування на обліку. Якщо якийсь пункт не відображається чи вказаний не вірно, особу мають право затримати для з’ясування обставин. В умовах коли людина відпочиває чи поспішає на роботу це не доречно.

Особисто в ТЦК виправити дані в Оберіг

Швидше всього виправити дані Оберіга – фактично звернутися до ТЦК та СП. У цьому варіанті формується звернення та направляється до спеціаліста. Він здійснює перевірку інформації і напряму корегує її.

Але до мінусів цього варіанту входить необхідність реєстрації у черзі, та пояснення щодо наявності відстрочки чи бронювання.

Заброньовані люди не відображаються

Помилки з боку підприємства чи системи Оберіг призводять до того, що застосунок Резерв+ не відображає дані про бронювання. Фактично військовозобов’язаний у такому випадку під час перевірки документів є не захищеним. Це означає, що його можуть затримати, відвести до ТЦК і вже потім перевіряти, вирішувати подальшу долю.

Такий варіант не бажаний, тому слід у підприємства з’ясувати дані, та з документом про бронювання звертатися до ТЦК та СП. Якщо інформація була не внесена через помилку системи, то заяву не прийдеться писати. Коли людина має порушення, але заброньована, вона має написати заяву.

Допомога юристів

Якщо інформація в Резерв+ не відображається, краще звернутися за допомогою до юриста. Він дає гарантію, що документи до ТЦК будуть надані вчасно і помилку буде виправлено. Наша компанія з 2014 року спеціалізується на допомозі військовозобов’язаним, тому вирішено багато спорів і накопичений досвід дозволяє швидко доповнювати персональні дані, щоб заброньований працівник почував себе впевнено.

Ми вам
зателефонуємо

Замовити дзвінок